Fem feil 3D-printbyråer gjør

Foto via MakerOS

Mike Moceri har summert opp fem ting de som 3D-printer objekter for kunder gjør feil i sin forretningsdrift. I løpet av de siste årene har han snakket med hundrevis av bedriftseiere innenfor additiv tilvirkning om hvordan de driver virksomheten. Ved å gjøre dette har han lagt merke til fem viktige feil som hver 3D-printvirksomhet gjør i løpet av de første årene av driften:

  1. Underpriser sine tjenester
  2. Unnlater av å samle inn all relevant informasjon før de forbereder et tilbud
  3. Ikke tilbyr en klientportal for sine kunder
  4. Henter ikke inn viktige beregninger (eller henter inn med unnlater å bruke disse dataene)
  5. Driver mest med administrative oppgaver, i stedet for å produsere

Moceri har lang erfaring innen produksjon, design og programvare. I 2013 var han med og grunnla verdens første detaljhandelsbyrå for 3D-printing i Chicago. I 2014 grunnla han Manulith, et 3D-print- og produktdesignbyrå, der hans klientell inkluderte Fortune 500-selskaper innen fly-, bil- og medisinindustrien. Mike er også en mentor ved Stanley + Techstars Additive Manufacturing Accelerator, mentor ved WeWork Labs i NYC, og tidligere mentor ved TechTown Detroit.

Mike Moceri

Han har tidligere vært omtalt på MSN, Make Magazine, NBC og Encyclopedia Britannica. D-Business Magazine kalte ham “3D printingens ansikt.” Mike er for tiden grunnlegger og administrerende direktør for MakerOS, en alt-i-ett-samarbeidsplattform for additiv produksjonstjenester for effektivt å jobbe med kunder gjennom hele prosjektets livssyklus.

Kilde: 3DprintingIndustry.com

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Tar til orde for helautomatisering

Når du ser på 3D-printingens historie, tror vi at bransjen trenger en nøkkelferdig løsning for hele prosessen. Vi ønsker ikke at våre kunder skal behøve å kjøpe fem forskjellige maskiner for å få til den arbeidsflyten som trengs for å produsere delene sine, så nå har vi satt dette på dagsorden.

Publisert av: 

Massivit tar sikte på nye markeder

Massivit 3D Printing Technologies, den israelske produsenten av store 3D-printere knytter til seg distributør for Storbritannia og Irland, og sikter seg samtidig inn på markedene for kjøretøy, marine, arkitektur og energileverandører med sine løsninger for prototyping i stor skala og verktøyproduksjon.

Publisert av: 

Anatomic Studios går globalt

Den svenske produsenten av personaliserte og 3D-printede skall for benproteser, Anatomic Studios, har fått inn 4,5 millioner svenske kroner i investeringer for å forberede en lansering utenfor norden. – Vi er så glade for å kunne ta protesemote globalt, sier Emelie Strömshed fra Anatomic Studios.

Publisert av: 

Den globale heisindustrien og 3D-printing

De store heisprodusentene restrukturerer for å drive forretningsutvikling og innovasjon. Nå tar de i bruk 3D-printing av løsninger for industrien. En annen ting er 3D-printing av reservedeler for å redusere leveringstiden og sørge for at heisene i verden ikke står stille unødvendig lenge.

Publisert av: 

Fem feil 3D-printbyråer gjør

Mike Moceri har summert opp fem ting de som 3D-printer objekter for kunder gjør feil i sin forretningsdrift. I løpet av de siste årene har han snakket med hundrevis av bedriftseiere innenfor additiv tilvirkning om hvordan de driver virksomheten. Ved å gjøre dette har han lagt merke til fem viktige feil som hver 3D-printvirksomhet gjør i løpet av de første årene av driften

Publisert av: