[rev_slider alias=»armani»][/rev_slider]
Massivit og Armani satser stort på reklame med 3d-printede elementer. Nå har de utviklet en beltespenne med det lille ekstra.
Det er ikke første gang klesgiganten Emporio Armani bruker 3d-print i stort format for å fange folks oppmerksomhet. Som vi har skrevet om før, har de blant annet laget en 3d-printet sko til reklameskilt. Denne gangen har de sammen med Massivit produsert en enorm beltespenne i form av en ørn.
Totalt tok det 29 timer å skrive ut ørnen på 2,1 x 1,2 meter i Massivits 3d-printer. Deretter ble den malt med en metallisk sølvfarge og dekorert med glitterstein. En annen versjon ble skrevet ut på 15 timer, denne målte imidlertid litt mindre, 1,8 x 1,3 meter.
I følge Massivit får den iøynefallende detaljene på den store reklameplakaten folk til å stoppe opp og beundre den litt ekstra enn de ellers kunne ha gjort.